Bigiad Üye Rehberi hazırlanıyor: Bigiad Üye Rehberi üye iletişim bilgileri, üye fotoğrafı, firma tanıtım yazısı ve üye iş yeri logolarından oluşacaktır.
(Tarih: 05.09.2009 – 29.10.2023 20:35:00)
– Üyelerimizin rehberde yayınlanmak üzere kendilerine ait belgeleri 30.09.2009 tarihine kadar son şekliyle göndermeleri gerekmektedir.
– Bu tarihten sonraki belgeler işleme konulamayacaktır.
– Bugüne kadar bilgilerini gönderen üyelerimizin konuyla ilgili ilk değerlendirmeleri yapılmıştır.
– Üyelerimizin başvurularının uygun olup olmadığını kontrol edip, düzeltmeleri yollamarı konusundaki hassasiyetleri için teşekkürler. Üyelerimize saygıyla duyrulur.
Açıklamalar:
1- Üye iletişim Bilgileri: Rehber vasıtasıyla üyelerimize en kolay ulaşım kanallarının belirtilmesi beklenmektedir. Firma Ünvan, Merkez Açık Adres, Telefon, Belgeç (faks), e-posta, internet adresi belirtmeleri beklenmektedir.
Örnek
Murat PEKER
Kurumsal Gelişim Yay. Org. Eğt. Dan.Ltd.Şti.
Mürselpaşa Cd. No:167 Balat / Fatih / İstanbul
Tel: 0212 863 7154
Belgeç: 0212 310 5904
e-posta: mpeker@kurumsalgelisim.com.tr
www.kurumsalgelisim.com.tr
2- Üye fotoğrafı: rehber için vesikalık fotoğrafın dijital formatta (.webp, .tif, .bmp) ve 300 dpi çözünürlükte olması gerekmektedir.
Örnek fotoğraf için tıklayınız…
3- Firma Tanıtım Yazısı: Rehberde belki de en zor hazırlanan bölüm diye adlandırılabilinir. Tanıtım yazısı hazırlarken yardımcı olması için aşağıdaki yönergeleri takip etmenizi öneririz.
Firma tanıtım yazısı
Bilgi vermeniz gereken konulardan biri şirketinizin yapısıdır. Bu bölümde, ayrıntıya girmeden, şirketinizin kısa tarihçesini vermeli ve pazardaki diğer şirketlere karşı rekabet avantajı sağladığını düşündüğünüz unsurları vurgulamalısınız.
Bilgiler kısa, kesin, ilgili ve bir bakışta göz gezdirme ile rahatça anlaşılabilecek tarzda verilmelidir. Uzun ifadeler sıkıcı olabilir.
Firma tanıtım bölümünde çalışan sayısı, kuruluş tarihi, sahip olduğu kalite belgeleri, çalıştığı pazarlar, firmanın çalışma ilkeleri, üretim tesisleri gibi somut bilgilere yer verilmelidir. İnsan kaynakları konusunda firmanın özel bir yaklaşımı varsa buna değinilebilir. Başka bir markaya fason üretim yapılıyorsa bu bilgi de verilebilir.
Son olarak, pazardaki diğer şirketlere rekabet üstünlüğünüzü detaylı biçimde anlatın. Fiyatlarınız, yüksek kalitedeki insan kaynaklarınız ya da müşteriye en yakın dağıtım kanallarını kullanıyor olmanız… Pazarda şirketinize rekabet avantajı sağlayan unsurlar nelerse, detaylandırın.
Sonuç olarak, firma kendine güvenen bir tanıtım yapmalıdır. Firma neden iş hayatında olduğunu, misyon(var oluş amacı) ve vizyonunu(ilerde olmak istediği konum) da burada belirtilmelidir. İyi hazırlanmış bir firma tanıtım yazısı dünyaya firmanın müşteriye ihtiyacı olduğunu değil, tam tersine müşterilerin firmaya ihtiyaç duyduğunu anlatmalıdır. Bu çalışma konumlandırma, kurumsal kimlik oluşturma ve strateji bildirgesi olarak adlandırılabilir.
Örnek Firma Tanıtım Yazısı:
GelişimAkademi piyasa koşullarında çalışmasına rağmen paylaşımcı bir yaklaşımla
tek amacın kar olmadığı inancıyla faaliyetlerini sürdüren, Türkiye çapında bir bilgi
paylaşım organizasyonudur.
GelişimAkademi, bireylerin ve işletmelerin işleyişiyle ilgili değerli bilgileri, bireylerin
teknik ve bilişsel bilgi ve becerilerini geliştirmek amacıyla kullanmayı amaçlayan
bir bilgi etkileşim topluluğudur. Bu amaçla çeşitli eğitim, danışmanlık ve bilgi paylaşım
hizmetleri vererek kazan-kazan felsefesine dayalı bir ekonomik çevrenin oluşmasını
desteklemektedir.
Şu ana kadar, yurdun dört bir tarafında binlerce katılımcıyla gerçekleşen onlarca
eğitimin haklı gururunu yaşamaktayız. Eğitimini gerçekleştirdiğimiz,
– 10’larca eğitmen / danışman
– 40’a yakın şehirde organizasyonda
– 100’den fazla programda
– 20.000’e yakın katılımcıya sertifikalı eğitim verildi.
Yoğun rekabetin olduğu, maliyetlerin arttığı ekonomik koşullarda firmaların;
– ihtiyaç duyduğu profesyonel danışmanlıklarını şirket chek-up’ından başlayarak
birlikte yürütmekte;
– kurumsal eğitim ve danışmanlık hizmetleri ile hedeflerine ulaşmalarını
kolaylaştırarak gerçek bir çözüm ortağı olmakta;
– ihtiyaç duyduğu kalite yönetim sistemi belgelendirme hizmetlerini sunmakta;
– personellerinin ihtiyaç duydukları kişisel ve mesleki eğitimleri sağlamakta;
– ihtiyaç duyduğu nitelikli personel açığını, gerçekleştirdiği bir çok eğitim
organizasyonlarında binlerce insanın arasından başarılı olanların bu firmalarda
istihdamını sağlayarak kapatmaya çalışmaktadır.
4-Firma Logo, 5cmx5cm boyutlarında yine 300 dpi çözünürlükte olması gerekmektedir. Fatura, kartvizit ya da herhangi bir firma dosyasının bastırdığınız matbaanızdan, reklam ajansınızdan isteyebilirsiniz. Logo formatları için .psd, .webp, .tiff, .bmp, .eps, .fh10, .cdr, .pdf, .ai formatlarında yollayabilirsiniz.
Örnek Logo için tıklayınız… psd formatı, jpeg formatı…